Ludo,

From what i'm reading ^, your purpose is not exact. You need to be very precise for your purpose. For example lets take Network Security for example. Your wondering about packetsniffers. You may have a generalized purpose such as "I need to know everything about packet sniffers"..this doesn't work to well from my experience. So that being said you need to have something very specific such as "How will packetsniffing help me when i'm a the network administrator"? You see the difference? Another example may be "What function in wireshark does this or that"? Obviously you would fill in the words for this or that.

Hope this helps

I'm also translation the ^ to french for you.

Ludo,

D'après ce que je lis ^, votre but n'est pas exact. Vous devez être très précis pour votre but. Par exemple prenons la sécurité des réseaux par exemple. Votre s'interroger sur packetsniffers. Vous pouvez avoir un effet généralisé comme «J'ai besoin de tout savoir sur les sniffeurs de paquets" .. cela ne fonctionne pas au bien de mon expérience. Donc, ceci étant dit, vous devez avoir quelque chose de très précis tels que «Comment packetsniffing m'aider quand je suis un administrateur du réseau"? Vous voyez la différence? Un autre exemple peut être "Quelle fonction dans Wireshark fait ceci ou cela"? Il est évident que vous remplissez les mots pour ceci ou cela.